Bursa Worldskills pentru aprofundarea cunoștințelor de management al organizațiilor și performanței.
Organizațiile moderne din secolul 21 doresc o abordare mai structurată și organizată a datelor, informațiilor și a performanței lor. Competiția la nivel local, dar și internațional, a devenit tot mai acerbă, iar nevoia de înțelege mai bine fenomenele care se petrec în piețe și industrii ne împinge tot mai mult înspre profesionalizare și reprofesionalizare.
Pentru a pre-întâmpina această nevoie de cunoștințe specializate și expertiză, World Skills România (WSRO) oferă o serie de burse, pentru toți cei interesați în aprofundarea cunoștințelor de management al organizațiilor și performanței.
Împreună cu The KPI Institute, partenerul organizațional care oferă o gamă largă de cursuri de certificare, dorim să ne asigurăm că afacerile și instituțiile din România sunt pregătite să facă față provocărilor anilor ce urmează.
Bursele World Skills România oferă o reducere de 50% din costul oricăror cursuri oferite de către The KPI Institute în limba română.
Pentru a putea beneficia de o bursă WSRO:
1. completați formularul de înscriere din broșura aferentă fiecărui curs, apoi trimite-ți-l prin e-mail, către Fundația Worldskills Romania, la adresa: [email protected], împreuna cu CV-ul dvs. și o scrisoare de intenție.
2. Solicitarea dvs. va fi analizată și veți fi ulterior contactat de către un reprezentant The KPI Institute România pentru confirmarea înregistrării.
Lista de cursuri oferită de partenerul nostru, The KPI Institute, o puteți găsi în rândurile care urmează:
Programul se adresează profesioniștilor din middle și top management din diferite domenii de activitate, interesați de implementarea unui sistem integrat de management al performanței.
O metodă de abordare a acestor provocări este construirea unui cadru riguros de măsurare a Indicatorilor Cheie de Performanță, din momentul selectării lor, până în momentul în care rezultatele sunt colectate și centralizate în rapoarte de performanță.
Acest curs de formare prezintă cei 6 piloni care trebuie aplicați pentru a asigura o îmbunătățire a performanţei, începând cu analiza și raportarea datelor, continuând cu procesul de luare a deciziilor și management al inițiativelor, și terminând cu procesul de învățare și stabilire a unei culturi organizaționale.
Veți afla cum să îmbunătățiți responsabilitatea și productivitatea angajaților prin implementarea unor evaluări eficiente, precum și asigurarea unui tratament echitabil al angajaților, bazat pe feedback și comunicare continuă.
Cursul oferă un algoritm despre cum se poate face acest lucru, cu accent pe crearea de strategii care să fie consecvente și aliniate intern pentru o performanță optimă.
Benchmarking-ul oferă posibilitatea de a analiza performanța unei organizații, în raport cu concurenții din industrie, observând punctele tari, punctele slabe și diferitele moduri de executare a proiectelor.
Totodată, veți învăța să construiți tabele de frecvență și condiționale, să creați diagrame, să găsiți corelații si relații între variabile, să testați ipoteze și modelare statistică, utilizând Microsoft Excel și astfel, implicit vă veți perfecționa și în utilizarea acestui instrument.
De asemenea, în cadrul cursului se prezintă principii fundamentale și modalități de îmbunătățire a competențelor de comunicare non-verbală, prin utilizarea de reprezentări vizuale eficiente, ajutând participanții să își îmbunătățească procesul de comunicare în cadrul companiei.
De asemenea, participanții vor beneficia de o experiență solidă de învățare prin utilizarea de informații practice și de instrumente bine definite în vederea măsurării performanței.
Cursul implică utilizarea unei model cadru de maturitate a performanței integrat, cu scopul diagnosticării lacunelor de maturitate și identificării unui set de acțiuni care vor asigura trecerea la următorul nivel de maturitate.
Managementul inovației reprezintă crearea de procese care vizează generarea și exploatarea de noi oportunități de dezvoltare. Ideile inovatoare sunt prezentate din două perspective diferite: perspectiva calitativă și perspectiva cantitativă, cu accent pe nivelurile lor de eficiență și eficacitate, odată ce acestea au fost implementate.
Copyright © 2020 Worldskills Romania. All rights reserved. Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Politica de cookies
Thanks to QuestionPro's generosity, we now have survey software that powers our data intelligence.